Сауықтыру демалысы

Жүкті әйел өзін максималды ыңғайлы сезіну үшін күн тәртібін өзгерту қажет. Бірінші кезекте, бұл демалысқа жеткілікті уақыттың болуын білдіреді. Екінші триместрден бастап тәуліктік ұйқының ұзақтығы күндізгі ұйқыны қоса алғанда, тәулігіне 9 сағат кем болмауы қажет.


 Эмоционалды шиеленісудің және ұйқының бұзылуының туындау кезінде жүкті әйелдерге аутотренинг, фитотерапия, ароматерапия, сурет салу, ән айту, биологиялық кері байланыс жүйесі бойынша сабақтар, қажет болған жағдайда —психотерапевт кеңесі қажет.

 Болашақ ананың оттегі қажеттілігін арттыруды есепке ала отыра, әсіресе қалалық жерде тұратын болашақ ана, табиғатта болудың кез келген мүмкіндігін пайдалану қажет. Жылдың барлық уақытында күн сайын 1-1,5 сағ. шаршатпайтын жаяу серуендеу ұсынылады, ол мүмкіндік бойынша ұйқының алдында болу керек. Күн сайынғы серуендер үшін орынды шуылды көшеден және көше бұрылысынан тыс жерде, бақ пен гүлзарларды таңдау қажет. Еңбек демалысын және сауықтыру демалысын жоспарлаған кезде күз-көктем кезеңінің әдеттегі климаттық шарттарына сәйкес елді таңдау ұсынылады. Демалыста көтерілмеу қажет және белсенді күнде болуды шектеу қажет.

 Жүкті әйелге жылы ауа ванналары қажет (температурасы 22 °С) ұзақтылығы 5 мин, бірінші күндерде күн сайынғы ақырын арттырумен 5–6 мин — 25 мин. дейін. Ем-шараны ашық ауада жасауға болады.

 Жалпы күн ванналары ұсынылған, 3 мин бастап келесі арттырумен күніне 2–3 мин — 20 мин. дейін.

 Жылдың күзгі-қысқы уақытында және көктемгі уақытта табиғи қатысты гиповитаминоз кезінде жүкті әйелдердегі фосфор-кальций алмасуының бұзылу тәуекелі әсіресе елдің солтүстік аудандарында көрсетіледі, денені ультракүлгін сәулелендіру жүктіліктің 18–20 және 35–37 аптасында пайдалы.

 Егер жүктілікқалыпты өтіп жатса, тңіз бен өзенде шомылуға рұқсат етіледі. Жүкті әйелдерге арналған арнайы шомылу киімін пайдаланған жөн.

0
түсініктер
Шығыстың сиқырлы сусыны 
Қарау
Алақанымызға нүктелік массаж жасайық
Қарау
Қосымша сусынды қай уақытта ұсынамыз?
 Өзі сөйлей алатын бала, әрине, керек кезде су сұрап ішеді. Ал емшек еметін немесе аралас тамақтанатын бөбектерге қосымша сусынды қай уақытта береміз? Жас сәбилер, тура ересек адамдар сияқты, тамақтанып болғаннан кейін шөлдейді. Сондықтан, сусынды тамақтан кейін немесе тамақтану аралығында берген жөн. Әсіресе, шырын, нәрсу секілді калориясы кө
Қарау
Қарбыздың пайдасы бар ма?
Қарау
Сүт – сүйекті нығайтады 
Қарау
Қайын шырыны емдік қасиетке ие 
Қарау
Қара бұрыштың емдік қасиеті
Қарау