Фитнес салаты

Керекті азықтар:

  • 1 дана қызылша;
  • 1 дана алма;
  • 1 дана жуа;
  • 1 дана орамжапырақ;
  • Көк пияз;
  • Зәйтүн майы 2 ас қасық;
  • Тұз дәміне қарай;
  • Дәміне қарай дәмдеуіштер;

 

Дайындалуы: Қызылшаны қайнатып аламыз. Орамжапырақты турап кішкене тұз сеуіп қолмен қатты салмақпен араластырамыз. Қызылша суыған соң алма екеуін үккіштен өткіземіз. Көк пиязды майдалап турап аламыз. Жуаны дөңгелектеп тураймыз. Барлығы дайын болған соң ыдысқа салып араластырып бетіне жуа мен көк пияздан себеміз.

 

Астарыңыз дәмді болсын!

 

 

Дайындаған: Балжан  Нұрғалиқызы  Қанапияева

 

0
түсініктер
Қамыр илеу құпиялары
Қарау
Ұннан жасалатын тағамдардың көтеріліп піскенін қаласаңыз
Қарау
Ас үйіңізде тұруы керек 10 тағам
1. Бал. Иммунитетіңізді қатайтып, күш-қуатыңызды арттырады. Сонымен қатар ас үйіңізде бал тұрса, қантты ұмытуға да болады. 2. Банан. Жүрек аурулары мен инсульттің алдын алуға көп көмегін тигізеді. Және оның құрамында бұлшық етке пайдалы калий элементі бар. 3. Геркулес. Тамырларыңызды тазалап, асқазан, ішек ауруларынан сақтайды. 4. Саумалды
Қарау
Сәбіз салаты
Қарау
Ірімшік туралы не білесіз?
Қарау
Қызылша салаты
Қарау
Көңіл күйді жақсартатын тағамдар анықталды
Қарау