Фитнес салаты

Керекті азықтар:

  • 1 дана қызылша;
  • 1 дана алма;
  • 1 дана жуа;
  • 1 дана орамжапырақ;
  • Көк пияз;
  • Зәйтүн майы 2 ас қасық;
  • Тұз дәміне қарай;
  • Дәміне қарай дәмдеуіштер;

 

Дайындалуы: Қызылшаны қайнатып аламыз. Орамжапырақты турап кішкене тұз сеуіп қолмен қатты салмақпен араластырамыз. Қызылша суыған соң алма екеуін үккіштен өткіземіз. Көк пиязды майдалап турап аламыз. Жуаны дөңгелектеп тураймыз. Барлығы дайын болған соң ыдысқа салып араластырып бетіне жуа мен көк пияздан себеміз.

 

Астарыңыз дәмді болсын!

 

 

Дайындаған: Балжан  Нұрғалиқызы  Қанапияева

 

0
түсініктер
Көңіл күйді жақсартатын тағамдар анықталды
Қарау
Тәжірибелі аспаздардан 15 кеңес
Қарау
Тамағымның тұзы ащы...
Асүйдің қыр-сырын толық меңгерген жан болмаса, тамақтың тұзын татымды ету әр кезде әрқалай болып жатады. Бірде тұзы ащы, бірде тұзы кем болып шығатын жағдай аз емес.    Тамақтың тұзын пісті-ау деген кезде қосқан дұрыс. Өйткені қайнамаған сорпаңыздың не басқа да тамағыңыздың тұзы қайнаған соң өзгеруі мүмкін.  Ал егер тұз
Қарау
Жаңа жылдық салаттар мәзірі
Қарау
Канапе
Қарау
Жаңа жылдық жеміс салаты
Қарау
Итальянша тауық етін даярлау!
Қарау