Алғашқы жәрдем. Егер адам үсік алса

Үсіктің 2 түрі бар: жалпы және аймақтық

ЖАЛПЫ ҮСІК
Суықта көп болғанынан пайда болады.
Белгілері:
• Тоңып қалтырау (Озноб)
• Салқын тері (Ненормально холодная кожа).
• Бетің ағаруы (Бледное лицо).
• Апатия. Ұйықыңын келуі.
• Қозғалудың координациясының жоғалуы.


Сіздің іс-әрекетіңіз:
1. Адамды жылу көрпеге ораңыз.
2. Оған ыстық және тәтті шәй немесе кофе берініз.
3. Құрғақ матадан жасалған орамалмен терісі қызғанша ұқалап жіберініз.
4. Ал егер өзініз зардап шегіп қалсаңыз, мүмкіндігінше ыстық ваннаға түсіп және орамалмен құрғақтай денені сүртіп жіберіңіз.


АЙМАҚТЫҚ ҮСІК 
Төрт дәрежелі үсіктер болады. Олардың дәрежесін бірден аңықтау мүмкіндігі жоқ. Тек қана дене жыбығаннан кейін үсіктің дәрежесін айтуға болады.
Бірінші дәрежелі үсігінде адамның терісі алдымен ағарады, сезбельнеді, сосын ісіп қызарады.
Екінші дәрежелі үсігінде аздап қанды сұйықпен толтырылған көпіршік пайда болады.
Үшінші дәрежелі үсігінде қаны бар пузырьлар пайда болады. Адам терісі өле бастайды.
Ал егер суық ұзақ бойы әсер етсе одан да терең ораналасқан тканьдар өле бастайды. Бұл үсігінің төртінші дәрежесі.

Сіздің іс-әрекетіңіз:
1. Еш қайсызда үсік жерлерін қатты ұқалауға болмайды, терінізге зақым келтіру арқылы микроптарға жол ашу мүмкін. Содан кейін ірік (нагноение) пайда болуы мүмкін.
2. Үсік жерін дұрыстап спиртпен ұқалап жіберу керек. Содан кейін ақырындап ғана жұмсақ құрғақтай матамен қызырғанша ұқалау керек және тұзсыз маймен жағып жіберу керек.
3. Егер үсігі бар жерде көпіршік пайда болса, онда бұл жерді спиртпен жағып, бинтпен орап дәрегерлерге көрсету керек.



Пайдалы кеңестер:
1. Суыққа шықпастан бұрын дұрыс тамақтаңыз.
2. Киімініз сізді желден және суықтан жақсы сақтау керек.
3. Жол сапарға шықсаңыз, өзіңізбен бірге құрғақ ішкі киім алыныз.
4. Үсік жел бығытымен күшееді.
5. Егер үсіп кеткен адам демалмаса, онда оған тезірек (искусственное дыхание) қолдан дем беру керек. Егер адам есін жинаса, оған вино, тәтті шай беріп жылы көрпелермен және грелкалармен жабу керек.

0
түсініктер
Қарақұмықтың пайдасы
Қарау
Массаждың пайдасы мол, ал зияны қандай?
Қарау
Ұйқыңыз келгенде кофенің орнына не тұтынуға болады?
Кез-келген кеңседегі компьютердің алдындағы көп сағаттық жұмыс кісіні шаршатып, ұйқыны келтіреді. Ал осындай халден арылу үшін не істеу керек. Біз осы жайлы кеңестер топтамасын жинақтап көрдік. 1. Шоколад Неліктен? Ол тәтті, құрамындағы қанттың мөлшері жоғары. Қант адамға екі-үш сағатқа сергектік сыйлай алатын эндофриндерді бөлуге көмек бер
Қарау
Адамның 7 тазалығы
Қарау
Асыл тасты жұлдызнамаға қарап таңдаңыз
Қарау
Өз-өзіңді тәртіпке келтірудің 7 әдісі 
Қарау
Денсаулық туралы қызықты деректер
Қарау